РМО практичних психологів
Керівник районного методичного об’єднання: Овчаренко Наталія Миколаївна
Склад учасників методичного об’єднання:
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ
І. Основні завдання методичного об’єднання практичних психологів:
1.Забезпечити професійне, культурне і творче зростання практичних психологів і соціальних педагогів закладів освіти: підвищувати теоретичний, науково-методичний рівень їх підготовки з питань психології, педагогіки, практичної діяльності. 2.Координувати планування, організацію і психологічний аналіз діяльності практичних психологів та соціальних педагогів; створювати атмосферу відповідальності за результатами діяльності працівника психологічної служби; брати участь в атестації практичних психологів і соціальних педагогів. 3.Освоювати новий зміст, технології і методи психологічної практики, соціальної роботи, удосконалювати напрямки діяльності: забезпечити виконання єдиних принципових підходів до організації роботи практичних психологів; надавати працівникам психологічної служби сучасні технології й знання. 4.Вивчати й аналізувати етапи становлення й розвитку психологічних служб освітніх закладів району (міста). 5.Сприяти становленню й розвитку системи психологічного забезпечення середніх навчальних закладів у районі (місті). 6.Узагальнювати передовий досвід психологічної роботи в закладах освіти, реалізовувати його впровадження в практику роботи практичних психологів закладів освіти району (міста).
ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ ПРОБЛЕМИ Виходячи з рекомендацій Міністерства освіти і науки України (лист «Про діяльність психологічної служби у 2014-2015 навчальному році» від 25.07.2014 р. № 1/9-374), «Плану заходів щодо розвитку психологічної служби Луганської області на період до 2017 року» та аналізу роботи за минулий рік . Районне методичне об’єднання практичних психологів Попаснянського району у 2015 році спрямував свою діяльність у напрямку розв’язання методичної проблеми: «Інноваційна діяльність практичного психолога системи освіти». Мета: створення оптимальних умов для безперервного підвищення рівня професійної майстерності працівників психологічної служби , а також розширення можливостей для реалізації особистості кожного працівника. Діяльність РМО спрямована на розв’язання таких завдань: · нормативно-правове, науково-методичне та організаційне забезпечення діяльності практичних психологів закладів освіти; · створення єдиної бази даних діагностичного та корекційного інструментарію, методичних розробок, відео- та фотоматеріалів, бібліотечного фонду; · удосконалення професійної майстерності та розвиток творчого потенціалу практичних психологів; · запровадження сучасних психолого-педагогічних технологій, інновацій, результатів науково-дослідницької і проектної діяльності в роботу членів РМО; · узагальнення передового досвіду та доведення його до відома членів РМО; · аналіз діяльності психологічної служби району; · збереження психологічного здоров’я та профілактика професійних деформацій особистості фахівців; · координація й аналіз моніторингів, програм та проектів всеукраїнського та регіонального рівня; · підбиття підсумків олімпіад із педагогіки та психології.
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ РМО ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ на 2014-2015 навчальний рік
ПЛАН ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ 17 вересня 2014року Тема: Інструктивно-методичні рекомендації щодо діяльності працівників психологічної служби у 2014-2015 н.р. Мета: надання методичних рекомендацій щодо діяльності працівників психологічної служби у поточному році. Завдання:
План роботи: 1.Обговорення пріоритетних завдань та затвердження плану роботи РМО на поточний рік, його особового складу; 2.Розгляд основних директивних та нормативних документів, перспективи розвитку освіти району; 3.Особливості професійної діяльності практичних психологів у поточному навчальному році; 4.Критерії оцінювання діяльності психологічних служб закладів системи освіти району; 5.Новинки видань психолого-педагогічної преси та літератури. 6.Підбиття підсумків роботи. Вироблення методичних рекомендацій за результатами засідання. |
|