Попаснянський   районний 

методичний центр

Паспорт Гірської багатопрофільної гімназї

 

Повернутися на "Головна сторінка"



Міністерство освіти і науки, молоді та спорту  України

Інститут інноваційних технологій і змістуосвіти

Відділення позашкільної освіти та виховноїроботи

 

РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ПАСПОРТ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ,

ЩО ВЕДУТЬ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНУ РОБОТУ НА

РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ

1. Реєстраційний

номер:

2.Відділ:інноваційної діяльності та дослідно-експериментальноїроботи

2. Повна назва навчального закладу

Названавчального закладу

Індекс, поштова адреса

Конт.телефон, факс,

Е-mаіl

Гірська багатопрофільна гімназія Первомайської міської ради Луганської області

93292 Луганська обл., м.Гірське, вул.Гагаріна, 19

Gorsk.osvita@ukr.net

3. Коли і ким надано статус, дата і номер наказу МОН молодь спорту України:

Департамент освіти  і науки , молоді та спорту Луганської обласної державної адміністрації Наказ № 1124 від 02.09.2013 року

 

4. Тема дослідно-експериментальної роботи:

Естетично-ціннісний розвиток школярів  в культурно-освітньому просторі гімназії

 

5. Основна мета та головні завдання експерименту:

Мета: визначити пріоритетні напрямки соціального розвитку учня  та сформувати відповідний зміст діяльності педагогів  у контексті особистісно-орієнтованої моделі виховання засобами культурно-освітнього середовища гімназії.

Завдання:

  • створити  відповідні культуро творчі умови для втілення інноваційних ідей інтегрованої освіти;
  • створити умови , які сприяють підвищенню рівня освіченості учнів;
  • виявити особливості  культурно-освітнього  середовища навчального закладу, яке забезпечує соціалізацію дитини та розробити  його модель, упровадити в навчально-виховний процес;
  •  розвивати  психологічно-педагогічну  компетентність  педагогів  з метою забезпечення ефективної соціалізації учнів;
  • розширити художньо-естетичний досвід, опановувати художніми вміннями та навичками в практичній діяльності;
  • вчити використовувати отриманий досвід у самостійній діяльності згідно універсальними загальнолюдськими естетичними цінностями та власними духовно-світоглядними позиціями;
  • формувати навички художньої самоосвіти;
  • розвивати загальні та художні здібності;
  • виховувати в учнів естетичне сприйняття дійсності та особистісно-ціннісного ставлення до мистецтва;
  • виховання світоглядні уявлення і ціннісних художніх орієнтацій , розуміння учнями зв'язків мистецтва з природним і предметним  середовищем, життєдіяльністю людини, засобами масової інформації.
     

6.Напрями експериментальної роботи (підкреслити): розробка, апробація нового змістунавчання та виховання (навчальніплани, предмети, навчальні та виховні програми, апробація підручників, посібників тощо); розробка, апробація інноваційних технологій: форм, методів, прийомів навчально-виховної діяльності; розробка, апробація нових технологій управління навчальними закладами, нового змісту управлінських функцій; інше (вказати):

7.

Етапи дослідно-експериментальної роботи, терміни

Короткий зміст роботи

1.Підготовчий етап (вересень 2013 – січень 2014р.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- визначення та наукове обґрунтування теми, мели і завдань дослідно-експериментальної роботи;

- вивчення та аналіз педагогічного досвіду навчальних закладів України з проблеми соціалізації;

- налагодження спільної діяльності з ЛОІППО;

- забезпечення нормативно-правового забезпечення експерименту;

- проведення вхідного моніторингу «Рівень готовності педагогів, батьків та дітей до участі в експерименті»;

- вивчення інноваційного потенціалу педколективу та визначення педагогічних технологій для ефективної реалізації завдань експерименту;

- визначення структурних елементів інноваційної моделі навчального закладу;

-  формування творчих груп за темою експерименту;

- підготовка звіту про завершення підготовчого етапу експерименту.

 

2.Функціонально-практичнийетап

(січень 2014-вересень 2015р.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Підсумково-узагальнюючий  (вересень 2015-вересень 2016 р.)

 

 

 

 

 

 

- розробка теоретико-концептуальних засад експериментальної діяльності гімназії з теми дослідження;

- створення бази діагностичного  інструментарію:

відбір     методик,     технологій    дослідження     та    змісту     моніторингу експерименту; визначення критеріїв соціальної компетентності учнів.

- розробка напрямів науково-теоретичної підготовки педагогів з теми експерименту;

- накопичення  та  систематизація  передового  педагогічного досвіду з питань соціалізації дітей різних вікових груп;

- здійснення діагностики соціальної компетентності педагогів і батьків;

- проведення консультацій для батьків;

-  експериментальне впровадження, внесення коректив та  доповнень  у розроблену модель навчально-виховного процесу;

-  практичне відпрацювання методики узгодження взаємодії всіх
суб'єктів дослідно-експериментальної роботи;

- участь у семінарах, проектах професійної підготовки педагогів з проблеми експерименту;

- моніторинг культурно-освітнього середовища гімназії;

- проведення для батьків співбесід, лекцій, практичних занять з соціального розвитку учнів;

- здійснення поточного моніторингу рівня сформованості соціальної компетентності дітей;

-  накопичення  набутого  педагогічного досвіду та його аналіз;
- підбиття підсумків функціонально-практичного етапу.

 

 

- проведення діагностичного дослідження з порівняння результатів експериментальної роботи з метою та гіпотезою дослідження;

- внесення коректив до створеної моделі за результатами моніторингу;

- розробка рекомендацій щодо впровадження досвіду роботи у практичну діяльність інших навчальних закладів;

- проведення науково-практичної конференції за темою дослідження з метою розповсюдження результатів експериментальної роботи;

- підготовка звіту за підсумками дослідної роботи з проблеми
«Естетично-ціннісний розвиток школярів в культурно-освітньому просторі гімназії».

 

8. Очікувані результати:

Позитивні:

-

-

-

 

9. Терміни початку і закінчення експерименту:

Початок вересень 2013 року; кінець вересень 2016 року.

10. Організації, що забезпечують наукове керівництво експериментом:

Повна назва організації

Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти;

Відділ освіти Попаснянської РДА

11. Наукові керівники:

Прізвище, ім’я, по батькові

Вченийступінь, звання

Місцероботи, посада

Михайлова Лариса Миколаївна

Кацинська Олена

Вікторівна

Кандидат педагогічних наук, доцент.

Директор Гірської багатопрофільної гімназії.

 

 

Гірська багатопрофільна гімназія

12. Відповідальний виконавець дослідно-експериментальної роботи:

Прізвище, ім’я, по батькові

Місцероботи

Посада

Шестьорова Тетяна

Валеріївна

Гірська багатопрофільна гімназія

Заступник директора з НВР

13. Основніпублікації, де висвітлені результати експерименту:

Назва праці

Автор

Де виданапраця

Видання

Рік видання

 

 

 

 

 

 

14. Висвітлення роботи на науково-методичних конференціях, науково-практичних семінарах тощо:

Назва заходу

Місцепроведення

Дата проведення

15. Розгляд роботи на Вченій раді Інституту або колегії МОН молодь спорту України

Питання

Дата проведення

Рішення

 

 

 

16. Розгляд роботи на Колегії обласного управління освіти і науки,

Вченій (науково-методичній) радіобласнихінститутів після дипломноїпедагогічноїосвіти

Питання

Дата проведення

Рішення

 

 

 

 

 

Координатор по ОІППО (дані)

 

 

Ректор (директор) ОІППО    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 106

Друзі сайту

  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика


    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0