Паспорт Гірської багатопрофільної гімназї
Повернутися на "Головна сторінка"
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Інститут інноваційних технологій і змістуосвіти
Відділення позашкільної освіти та виховноїроботи
РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ПАСПОРТ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ,
ЩО ВЕДУТЬ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНУ РОБОТУ НА
РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ
1. Реєстраційний
номер:
|
2.Відділ:інноваційної діяльності та дослідно-експериментальноїроботи
|
2. Повна назва навчального закладу
Названавчального закладу
|
Індекс, поштова адреса
|
Конт.телефон, факс,
Е-mаіl
|
Гірська багатопрофільна гімназія Первомайської міської ради Луганської області
|
93292 Луганська обл., м.Гірське, вул.Гагаріна, 19
|
Gorsk.osvita@ukr.net
|
3. Коли і ким надано статус, дата і номер наказу МОН молодь спорту України:
Департамент освіти і науки , молоді та спорту Луганської обласної державної адміністрації Наказ № 1124 від 02.09.2013 року
|
4. Тема дослідно-експериментальної роботи:
Естетично-ціннісний розвиток школярів в культурно-освітньому просторі гімназії
|
5. Основна мета та головні завдання експерименту:
Мета: визначити пріоритетні напрямки соціального розвитку учня та сформувати відповідний зміст діяльності педагогів у контексті особистісно-орієнтованої моделі виховання засобами культурно-освітнього середовища гімназії.
Завдання:
- створити відповідні культуро творчі умови для втілення інноваційних ідей інтегрованої освіти;
- створити умови , які сприяють підвищенню рівня освіченості учнів;
- виявити особливості культурно-освітнього середовища навчального закладу, яке забезпечує соціалізацію дитини та розробити його модель, упровадити в навчально-виховний процес;
- розвивати психологічно-педагогічну компетентність педагогів з метою забезпечення ефективної соціалізації учнів;
- розширити художньо-естетичний досвід, опановувати художніми вміннями та навичками в практичній діяльності;
- вчити використовувати отриманий досвід у самостійній діяльності згідно універсальними загальнолюдськими естетичними цінностями та власними духовно-світоглядними позиціями;
- формувати навички художньої самоосвіти;
- розвивати загальні та художні здібності;
- виховувати в учнів естетичне сприйняття дійсності та особистісно-ціннісного ставлення до мистецтва;
- виховання світоглядні уявлення і ціннісних художніх орієнтацій , розуміння учнями зв'язків мистецтва з природним і предметним середовищем, життєдіяльністю людини, засобами масової інформації.
|
6.Напрями експериментальної роботи (підкреслити): розробка, апробація нового змістунавчання та виховання (навчальніплани, предмети, навчальні та виховні програми, апробація підручників, посібників тощо); розробка, апробація інноваційних технологій: форм, методів, прийомів навчально-виховної діяльності; розробка, апробація нових технологій управління навчальними закладами, нового змісту управлінських функцій; інше (вказати):
7.
Етапи дослідно-експериментальної роботи, терміни
|
Короткий зміст роботи
|
1.Підготовчий етап (вересень 2013 – січень 2014р.)
|
- визначення та наукове обґрунтування теми, мели і завдань дослідно-експериментальної роботи;
- вивчення та аналіз педагогічного досвіду навчальних закладів України з проблеми соціалізації;
- налагодження спільної діяльності з ЛОІППО;
- забезпечення нормативно-правового забезпечення експерименту;
- проведення вхідного моніторингу «Рівень готовності педагогів, батьків та дітей до участі в експерименті»;
- вивчення інноваційного потенціалу педколективу та визначення педагогічних технологій для ефективної реалізації завдань експерименту;
- визначення структурних елементів інноваційної моделі навчального закладу;
- формування творчих груп за темою експерименту;
- підготовка звіту про завершення підготовчого етапу експерименту.
|
2.Функціонально-практичнийетап
(січень 2014-вересень 2015р.)
3.Підсумково-узагальнюючий (вересень 2015-вересень 2016 р.)
|
- розробка теоретико-концептуальних засад експериментальної діяльності гімназії з теми дослідження;
- створення бази діагностичного інструментарію:
відбір методик, технологій дослідження та змісту моніторингу експерименту; визначення критеріїв соціальної компетентності учнів.
- розробка напрямів науково-теоретичної підготовки педагогів з теми експерименту;
- накопичення та систематизація передового педагогічного досвіду з питань соціалізації дітей різних вікових груп;
- здійснення діагностики соціальної компетентності педагогів і батьків;
- проведення консультацій для батьків;
- експериментальне впровадження, внесення коректив та доповнень у розроблену модель навчально-виховного процесу;
- практичне відпрацювання методики узгодження взаємодії всіх
суб'єктів дослідно-експериментальної роботи;
- участь у семінарах, проектах професійної підготовки педагогів з проблеми експерименту;
- моніторинг культурно-освітнього середовища гімназії;
- проведення для батьків співбесід, лекцій, практичних занять з соціального розвитку учнів;
- здійснення поточного моніторингу рівня сформованості соціальної компетентності дітей;
- накопичення набутого педагогічного досвіду та його аналіз;
- підбиття підсумків функціонально-практичного етапу.
- проведення діагностичного дослідження з порівняння результатів експериментальної роботи з метою та гіпотезою дослідження;
- внесення коректив до створеної моделі за результатами моніторингу;
- розробка рекомендацій щодо впровадження досвіду роботи у практичну діяльність інших навчальних закладів;
- проведення науково-практичної конференції за темою дослідження з метою розповсюдження результатів експериментальної роботи;
- підготовка звіту за підсумками дослідної роботи з проблеми
«Естетично-ціннісний розвиток школярів в культурно-освітньому просторі гімназії».
|
8. Очікувані результати:
9. Терміни початку і закінчення експерименту:
Початок вересень 2013 року; кінець вересень 2016 року.
10. Організації, що забезпечують наукове керівництво експериментом:
Повна назва організації
|
Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти;
Відділ освіти Попаснянської РДА
|
11. Наукові керівники:
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Вченийступінь, звання
|
Місцероботи, посада
|
Михайлова Лариса Миколаївна
Кацинська Олена
Вікторівна
|
Кандидат педагогічних наук, доцент.
Директор Гірської багатопрофільної гімназії.
|
Гірська багатопрофільна гімназія
|
12. Відповідальний виконавець дослідно-експериментальної роботи:
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Місцероботи
|
Посада
|
Шестьорова Тетяна
Валеріївна
|
Гірська багатопрофільна гімназія
|
Заступник директора з НВР
|
13. Основніпублікації, де висвітлені результати експерименту:
Назва праці
|
Автор
|
Де виданапраця
|
Видання
|
Рік видання
|
|
|
|
|
|
14. Висвітлення роботи на науково-методичних конференціях, науково-практичних семінарах тощо:
Назва заходу
|
Місцепроведення
|
Дата проведення
|
15. Розгляд роботи на Вченій раді Інституту або колегії МОН молодь спорту України
Питання
|
Дата проведення
|
Рішення
|
|
|
|
16. Розгляд роботи на Колегії обласного управління освіти і науки,
Вченій (науково-методичній) радіобласнихінститутів після дипломноїпедагогічноїосвіти
Питання
|
Дата проведення
|
Рішення
|
|
|
|
Координатор по ОІППО (дані)
Ректор (директор) ОІППО
|