Повернутися на "Головна сторінка"
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Інститут інноваційних технологій і змістуосвіти
Відділення позашкільної освіти та виховноїроботи
РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ПАСПОРТ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ,
ЩО ВЕДУТЬ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНУ РОБОТУ НА
РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ
1. Реєстраційний номер: |
2.Відділ:інноваційної діяльності та дослідно-експериментальноїроботи |
2. Повна назва навчального закладу
Названавчального закладу |
Індекс, поштова адреса |
Конт.телефон, факс, Е-mаіl |
Гірська багатопрофільна гімназія Первомайської міської ради Луганської області |
93292 Луганська обл., м.Гірське, вул.Гагаріна, 19 |
3. Коли і ким надано статус, дата і номер наказу МОН молодь спорту України:
Департамент освіти і науки , молоді та спорту Луганської обласної державної адміністрації Наказ № 1124 від 02.09.2013 року
|
4. Тема дослідно-експериментальної роботи:
Естетично-ціннісний розвиток школярів в культурно-освітньому просторі гімназії
|
5. Основна мета та головні завдання експерименту:
Мета: визначити пріоритетні напрямки соціального розвитку учня та сформувати відповідний зміст діяльності педагогів у контексті особистісно-орієнтованої моделі виховання засобами культурно-освітнього середовища гімназії. Завдання:
|
6.Напрями експериментальної роботи (підкреслити): розробка, апробація нового змістунавчання та виховання (навчальніплани, предмети, навчальні та виховні програми, апробація підручників, посібників тощо); розробка, апробація інноваційних технологій: форм, методів, прийомів навчально-виховної діяльності; розробка, апробація нових технологій управління навчальними закладами, нового змісту управлінських функцій; інше (вказати):
7.
Етапи дослідно-експериментальної роботи, терміни |
Короткий зміст роботи |
1.Підготовчий етап (вересень 2013 – січень 2014р.)
|
- визначення та наукове обґрунтування теми, мели і завдань дослідно-експериментальної роботи; - вивчення та аналіз педагогічного досвіду навчальних закладів України з проблеми соціалізації; - налагодження спільної діяльності з ЛОІППО; - забезпечення нормативно-правового забезпечення експерименту; - проведення вхідного моніторингу «Рівень готовності педагогів, батьків та дітей до участі в експерименті»; - вивчення інноваційного потенціалу педколективу та визначення педагогічних технологій для ефективної реалізації завдань експерименту; - визначення структурних елементів інноваційної моделі навчального закладу; - формування творчих груп за темою експерименту; - підготовка звіту про завершення підготовчого етапу експерименту.
|
2.Функціонально-практичнийетап (січень 2014-вересень 2015р.)
3.Підсумково-узагальнюючий (вересень 2015-вересень 2016 р.)
|
- розробка теоретико-концептуальних засад експериментальної діяльності гімназії з теми дослідження; - створення бази діагностичного інструментарію: відбір методик, технологій дослідження та змісту моніторингу експерименту; визначення критеріїв соціальної компетентності учнів. - розробка напрямів науково-теоретичної підготовки педагогів з теми експерименту; - накопичення та систематизація передового педагогічного досвіду з питань соціалізації дітей різних вікових груп; - здійснення діагностики соціальної компетентності педагогів і батьків; - проведення консультацій для батьків; - експериментальне впровадження, внесення коректив та доповнень у розроблену модель навчально-виховного процесу; - практичне відпрацювання методики узгодження взаємодії всіх - участь у семінарах, проектах професійної підготовки педагогів з проблеми експерименту; - моніторинг культурно-освітнього середовища гімназії; - проведення для батьків співбесід, лекцій, практичних занять з соціального розвитку учнів; - здійснення поточного моніторингу рівня сформованості соціальної компетентності дітей; - накопичення набутого педагогічного досвіду та його аналіз;
- проведення діагностичного дослідження з порівняння результатів експериментальної роботи з метою та гіпотезою дослідження; - внесення коректив до створеної моделі за результатами моніторингу; - розробка рекомендацій щодо впровадження досвіду роботи у практичну діяльність інших навчальних закладів; - проведення науково-практичної конференції за темою дослідження з метою розповсюдження результатів експериментальної роботи; - підготовка звіту за підсумками дослідної роботи з проблеми
|
8. Очікувані результати:
Позитивні: - - -
|
9. Терміни початку і закінчення експерименту:
Початок вересень 2013 року; кінець вересень 2016 року.
10. Організації, що забезпечують наукове керівництво експериментом:
Повна назва організації |
Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Відділ освіти Попаснянської РДА |
11. Наукові керівники:
Прізвище, ім’я, по батькові |
Вченийступінь, звання |
Місцероботи, посада |
Михайлова Лариса Миколаївна Кацинська Олена Вікторівна |
Кандидат педагогічних наук, доцент. Директор Гірської багатопрофільної гімназії. |
Гірська багатопрофільна гімназія |
12. Відповідальний виконавець дослідно-експериментальної роботи:
Прізвище, ім’я, по батькові |
Місцероботи |
Посада |
Шестьорова Тетяна Валеріївна |
Гірська багатопрофільна гімназія |
Заступник директора з НВР |
13. Основніпублікації, де висвітлені результати експерименту:
Назва праці |
Автор |
Де виданапраця |
Видання |
Рік видання |
|
|
|
|
|
14. Висвітлення роботи на науково-методичних конференціях, науково-практичних семінарах тощо:
Назва заходу |
Місцепроведення |
Дата проведення |
15. Розгляд роботи на Вченій раді Інституту або колегії МОН молодь спорту України
Питання |
Дата проведення |
Рішення |
|
|
|
16. Розгляд роботи на Колегії обласного управління освіти і науки,
Вченій (науково-методичній) радіобласнихінститутів після дипломноїпедагогічноїосвіти
Питання |
Дата проведення |
Рішення |
|
|
|
Координатор по ОІППО (дані)
Ректор (директор) ОІППО