Семінар для шкільних аніматорів
15.03.2017 року на базі Попаснянської багатопрофільної гімназії №25 пройшов семінар для шкільних аніматорів «Психосоціальний підхід в роботі з дітьми та дорослими. Розвиток особистих компетенцій спеціалістів, які працюють з дітьми». Семінар проводився в рамках співпраці відділу освіти Попаснянської райдержадміністрації та відокремленого підрозділу швейцарського фонду в Україні «Terre des Hommes». Проводила захід соціальний педагог, шкільний аніматор Нижнєнського НВК №35 Єфремова Олена Геннадіївна. На семінарі піднімались дуже актуальні питання: Потреби дітей різних вікових груп; Чи слід карати дітей чи ні? Як слід поводитися з дітьми і розуміти їх. Семінар був цікавим, теоретично і практично насиченим. Гаслом для присутніх були слова Н.С.Станіславського «День, у який ви не дізналися для себе нічого нового, минув даремно», тому всі вчителі-аніматори приймали активну участь обговореннях і у виконанні практичних завдань.
«ЩОБ ПІКЛУВАТИСЯ ПРО ІНШИХ,
МИ ПОВИННІ СПОЧАТКУ ПІКЛУВАТИСЯ ПРО СЕБЕ»
16.11.2016 року на базі Золотівській багатопрофільній гімназії пройшов постійно-діючий проблемний семінар «Подолання стресу», який провела методист психологічної служби КУ «Попаснянський РМЦ» Овчаренко Н.М. В семінарі прийняли участь практичні психологи, соціальні-педагоги, педагоги-організатори, керівники ШМО класних керівників Попаснянського району.
Благополуччя дітей багато в чому залежить від стабільності і благополуччя дорослих, які їх виховують. Діти розуміють і сприймають навколишній світ на основі емоційних повідомлень, які передають їм дорослі. Допомога таким особам в осмисленні їх досвіду і розвиток внутрішніх і колективних ресурсів для боротьби зі стресом-перший крок до зміцнення їх спроможності надавати підтримку дітям. Дорослі які здатні в першу чергу справлятися з власними емоціями, зможуть повноцінно брати участь у житті дітей і бути більш уважними до їхніх потреб. Тому семінар проходив під гаслом «Щоб піклуватися про інших, ми повинні спочатку піклуватися про себе». Метою даного семінару було ознайомити педагогів з видами, протіканням та адаптацією нашого організму до стресу, а також виробити навички стресостійкості та навчитися допомагати собі в складних життєвих ситуаціях.
ВПРОВАДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА ВЧИТЕЛЯ
/ovcharenko/rmo_uchitelej_khimii.ppt
РАЗВИТИЕ КЛЮЧЕВЫХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧАЩИХСЯ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО ОБУЧЕНИЯ
/ovcharenko/rmo_uchitelej_trudovogo_obuchenija.ppt
"ОДНА ФРАЗА-ПІДТЕКСТИ РІЗНІ"- способи спілкування педагогічних працівників
/ovcharenko/rajonnyj_seminar.ppt
ЧОМУ КОРИСНО ЧИТАТИ ДИТИНІ КАЗКИ? /ovcharenko/chomu_korisno_chitati_ditjam_kazki.pub
ДЕСЯТЬ ПРИЧИН ЧИТАТИ ДІТЯМ КАЗКИ /ovcharenko/10_prichin_chitati_ditjam_kazki.pub
КОГДА И КАКИЕ МУЛЬТФИЛЬМЫ МОЖНО СМОТРЕТЬ МАЛЫШАМ И ДОШКОЛЬНИКАМ /ovcharenko/kogda_i_kakie_multfilmy_mozhno_smotret_malysham_i_.pub
«ВПЛИВ КАЗКИ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ» /ovcharenko/rol_skazki.pptx