Директора ЗНЗШановні директори, звертаю вашу увагу на методичні рекомендації щодо створення шкільних навчальних кабінетів Методична робота завжди достатньо приділяла увагу питанню організації та функціонуванню навчальних предметних кабінетів у школі. Навчальні кабінети створюються для забезпечення оптимальних умов організації навчально-виховного процесу та реалізації завдань відповідно до Державного стандарту базової і повної середньої освіти. Після затвердження Положень про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів (Накази МОН від 20.05. 2004 року №407, від 20.07.2004 року № 601 та від 14.12.2012 року № 1423 ) перед адміністрацією шкіл стало питання, як допомогти вчителям обладнати кабінети. Для цього потрібно визначити які кабінети неохідні для навчально-виховного процесу школи, а також ознайомити вчителів із Положенням про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів та переліком необхідної документації. Кабінетом вважається, класна кімната закладу зі створеним навчальним середовищем, оснащеним сучасними засобами навчання, шкільним обладнанням. Перед початком навчального року проводиться огляд кабінетів з метою визначення стану готовності їх до проведення занять. У закладах можуть створюватись такі типи навчальних кабінетів: кабінети з окремих предметів: - фізики; - інформатики; - біології; - хімії; - майстерні трудового навчання; (з лабораторним приміщенням) - майстерні обслуговуючої праці; (з лабораторним приміщенням) - спортивний зал; - актовий зал та інші кабінети відповідно до умов і потреб закладу. комбіновані кабінети з декількох споріднених предметів (класна кімната з набором навчально-методичної інформації та матеріально-технічного забезпечення для декількох предметів). Переважно у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня та закладах з малою наповнюваністю класів можуть створюватися комбіновані кабінети для викладання споріднених предметів. Найбільш доцільним є поєднання предметів, що належить до однієї освітньої галузі, мають споріднене обладнання, наприклад хімії та біології, фізики й астрономії, біології й природознавства, правознавства та історії, мови й літератури. Для ознайомлення надані Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів (див. далі) Положення про навчальні кабінети ЗНЗ /zubkova/polozhennja_pro_kabinet_2012_prirodnichno-matemati.doc /zubkova/polozhennja_pro_navch-kabinet_informatiki_ta_infor.doc /zubkova/polozhennja_pro_kabineti_znz_pdf.pdf
|
|